Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας με στόχο την οργανωμένη, συνεχόμενη και αποτελεσματική προβολή του τουριστικού δυναμικού της Δυτικής Μακεδονίας προχωρά στην εξειδίκευση των δράσεων του προγράμματος τουριστικής προβολής της ΠΔΜ για το 2026.
Ο σχεδιασμός του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής γίνεται με βάση το Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (ΑΔΑ: ΩΥ3Θ7ΛΨ-Ξ0Ι), τις απαιτήσεις της νομοθεσίας, τις προτάσεις των Δήμων και των φορέων, την εθνική στρατηγική και τις εξειδικευμένες κατευθύνσεις του ΕΟΤ.
Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου.
Η Δυτική Μακεδονία διακρίνεται για την ποικιλία και την αυθεντικότητα της τουριστικής της προσφοράς. Ο προορισμός προσφέρει πολυδιάστατες εμπειρίες σε επισκέπτες διαφορετικών προφίλ, με έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών και στη μοναδικότητα της εμπειρίας.
Για το 2026, ο στρατηγικός στόχος της Περιφέρειας είναι η εδραίωση της Δυτικής Μακεδονίας ως ενιαίου, δωδεκάμηνου τουριστικού προορισμού, που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες περιηγητικού, φυσιολατρικού, αθλητικού, θρησκευτικού, πολιτιστικού και οινογαστρονομικού τουρισμού. Το πρόγραμμα προβολής περιλαμβάνει ολοκληρωμένες δράσεις αυτεπιστασίας και συνεργασίες με αναδόχους, σύμφωνα με το εγκεκριμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ και τις κατευθύνσεις του ΕΟΤ.
Οι οικονομικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες σε χώρες-στόχους επηρεάζουν τη ζήτηση, καθώς οι ταξιδιώτες επιδεικνύουν αυξημένη ευαισθησία στη σχέση ποιότητας – τιμής και στρέφονται συχνά σε εγγύτερους προορισμούς. Ο ανταγωνισμός από αναδυόμενους προορισμούς, το αυξημένο κόστος μεταφορών και διαμονής, καθώς και οι σύγχρονες απαιτήσεις για αειφόρο τουριστική ανάπτυξη αποτελούν κρίσιμους παράγοντες που διαμορφώνουν τις τουριστικές ροές προς τη Δυτική Μακεδονία.
Υπό αυτές τις συνθήκες, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας μέσα από στοχευμένες δράσεις ανάπτυξης, προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος παραμένει καθοριστικός άξονας της στρατηγικής μας, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από τόσο παραδοσιακές όσο και νέες αγορές.
Η ηλεκτρονική διεύθυνση της δημόσιας διαβούλευσης για το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της ΠΔΜ για το έτος 2026, είναι η παρακάτω:
