Ανανέωση και έκδοση νέων δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ

Η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας, ανακοινώνει, ότι:

Τα άτομα με αναπηρίες που είναι κάτοχοι Δελτίου Μετακίνησης ΑμεΑ για μειωμένο εισιτήριο (πάσο), σύμφωνα με την Δ12α/ΓΠ.οικ 56723/1649/30-10-2018 διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ότι, για την ανανέωση αλλά και την έκδοση των νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ, ημερομηνία έναρξης ορίζεται η 5ηΝοεμβρίου και λήξης η 31η Δεκεμβρίου 2018.

Ως ημερομηνία λήξης ισχύος των δελτίων του έτους 2017 ορίζεται η 31η Δεκεμβρίου 2018.

Η ανανέωση και η έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ θα γίνεται στα γραφεία της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας, στο Διοικητήριο ,»Κ.Ταλιαδούρη» στον 2ο όροφο στο γραφείο 415, ή στα κατά τόπους Κ.Ε.Π. και μαζί τους θα πρέπει να έχουν τα παρακάτω δικαιολογητικά:

1.Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του.

2.Γνωμάτευση της Υγειονομικής Επιτροπής εφόσον η προηγούμενη έχει λήξει, όπου
θα αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας ( τουλάχιστον 67%).

3.Όσοι λαμβάνουν οικονομική ενίσχυση ΑμεΑ (επίδομα) από τις αρμόδιες υπηρεσίες
Πρόνοιας των Δήμων ή το διατροφικό επίδομα Νεφροπαθών κ.λ.π από τις Περιφερειακές Ενότητες βεβαίωση απογραφής από τα Κ.Ε.Π.

4.Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή φωτοαντίγραφο αυτής.

5.Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής.

6.Το Δελτίο Μετακίνησης.

Κοινοποιήστε: Facebooktwittergoogle_pluspinterestmailFacebooktwittergoogle_pluspinterestmail