Θεώρηση δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ

Η Διεύθυνση Δημόσιας  Υγείας  και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας, ανακοινώνει, ότι:

Τα άτομα με αναπηρίες που είναι κάτοχοι Δελτίου Μετακίνησης ΑμεΑ  για μειωμένο εισιτήριο (πάσο), σύμφωνα με την Δ24α/ΓΠ .οικ 56479/1308/6-12-2016 διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ότι, για την ανανέωση αλλά και την έκδοση των νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ, ημερομηνία έναρξης ορίζεται η 12η Δεκεμβρίου 2016 και λήξης η 31η Ιανουαρίου 2017.

Ως ημερομηνία λήξης ισχύος των δελτίων του έτους 2015 ορίζεται η 31η  Ιανουαρίου 2017.

Η ανανέωση και η έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ θα γίνεται στα γραφεία της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας, στο Διοικητήριο «Κ.Ταλιαδούρη» στον 2ο όροφο στο γραφείο 415, ή στα κατά τόπους Κ.Ε.Π. και μαζί τους θα πρέπει να έχουν τα παρακάτω δικαιολογητικά:

1.Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του

2.Γνωμάτευση της Υγειονομικής Επιτροπής εφόσον η προηγούμενη έχει λήξει, όπου θα αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας (τουλάχιστον 67%)

3.Όσοι λαμβάνουν οικονομική ενίσχυση ΑμεΑ (επίδομα) από τις αρμόδιες υπηρεσίες Πρόνοιας των Δήμων ή το διατροφικό επίδομα Νεφροπαθών κ.λ.π από τις Περιφερειακές Ενότητες, βεβαίωση απογραφής από τα Κ.Ε.Π.

4.Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή φωτοαντίγραφο αυτής

5.Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής

6.Το Δελτίο Μετακίνησης

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2462 353 176, Σοϊλεμέζογλου Στυλιανός.

Κοινοποιήστε: Facebooktwittergoogle_pluspinterestmailFacebooktwittergoogle_pluspinterestmail